måndag 23 januari 2012

Ge mig sommar!

Ååååh vad jag vill ha sommar nu så man kan ta båten in till Gråen.


Jag hoppas verkligen denna sommar blir bättre med en massa sol och bad och mkt grillning =)
Även ta en liten tura till Köpenhamn för lite karusellåkning på Tivoli.


Jag och älsklingen e sugna på att gå på bio, så jag ska pumpa ut och testa att ge lillan flaskan =)
Så tar hon den, så ska syster yster passa barnen hihi


Jag och älsklingen e faktiskt riktigt duktiga vi har slutat äta godis och annat sött om vardagarna, vi håller oss till lördagar nu. Men vissa dagar e man hemskt sötsugen sen vissa dagar känner man inte ett smack. Jag har nästan gått ner alla graviditetskilona har bara 2kg kvar, men sen har jag 10-15kg till som jag ska ner. Blir lättare att gå ner det sen när jag kan röra mig ordentligt, har fortfarande problem med fogarna det rör och knakar rejält när jag rör mig :(
Läste på nätet att det tar ca3-6månader innan de blir bättre.
Men jag ska inte klaga det finns dom som har det värre..


Imorgon em är det dax för Bvc läkarbesök för lilla Vilma.
Ska bli intressant och se hur lång hon har blivit och hur mycket hon väger nu =)
Ja då vaknade Vilma igen :/
Hon somnar oftast i min famn sen lägger jag ner henne och då brukar det ta ca 5min så vaknar hon igen och gör hon inte det så är det storasyster som kommer och stör henne. Då börjar vi om.


Ha det gott alla!







1 kommentar:

  1. Hihi, det där med att storasyster stör hänger tyvärr kvar ett tag.. :) Hoppas det fungerar med er plan! Här jobbas det som vanligt. Julia är innen på 2:a inskolningsveckan nu.. Nästa vecka börjar allvaret igen för hela familjen Olsson.. Känns sådär men man blir ju snabbt van.. Det går bra hos dagmamman i allafall. Har bara kvällar denna veckan.. Suck.. Måste försöka ses snart igen! Kram till hela familjen!

    SvaraRadera