onsdag 16 maj 2012

Saglar

Som lillan saglar nu och tuggar på allt hon kommer över, kanske tänder på G??
Idag var jag på utvecklingssamtal om Ronja och de var bara positivt. Hon är alltid en glad och sprallig tjej, duktig motoriskt, duktig i språkutvecklingen, bra lokalsinne. Duktig på att lyssna ja och mycket mer =)
Så det var skoj att sitta där och lyssna på vad Elsa hade att säga hihi..
Nästa vecka ska dom på badkolonin mån-tis sen på onsdag ska dom ta gruppfoto sen är hon ledig torsdag och går fredagen istället för då ska dom på utflykt. Är det fint väder så åker dom till Ängelholm och vid dåligt väder blir det tropikariet. Så det blir nog skoj för dom.
När vi satt och pratade låg Vilma på mattan på golvet den är ca 1m bred och lillan låg i mitten och nästa gång jag tittade låg hon sidan om mattan =) 
Här hemma kasade hon sig bakåt, så nu händer det grejor hihi. Hon sitter även längre stunder nu helt själv. Vi övar i vår säng =)


Nu ska jag spela lite WF och dricka en kopp the...


Jag och min fina man för 7 år sedan =)




Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar