lördag 24 september 2011

02,30

Ja de visar klockan nu :S
Jag har världens halsbränna, ja jag vet att jag tjatar om denna förbenade halsbränna.
Men de e sjukt jobbigt att inte kunna sova pga den :(
När jag var gravid med Ronja så hade jag oxå halsbränna men inte som nu, där led jag mer av vätska i kroppen så jag hade sjukt ont av det istället..
Men som tur e så har jag inte lång tid kvar på graviditeten nu =)

Ja just det jag var ju på ultraljud innan idag, så mysigt att se =)
Visade fortfarande på en flicka hihi....

Ska snart se om jag kan sova e lite nannig i ögat..

Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Stackars dig älskade syster. Hörde att du sover gott just nu. Vi hörs av senare Kram//Lotta

    SvaraRadera
  2. Stackare!! Har du testat losec mups med? Det enda som tog min när det var som värst.. Kramar

    SvaraRadera