måndag 19 september 2011

Halsbränna

Ja de lider jag som fan av, värst e det på kvällen när jag lägger mig :(
Har testat lite olika mediciner mot det men de varar ju för tusan bara nån halvtimme sen e det kört igen.
Tur de inte e så lång tid kvar innan pluttan kommer =)

För er som e intresserade så gick jag in i vecka 32+0 idag =)
På fredag e det dags för andra ultraljudet hihi

I lördags fick jag en present av min fina älskling en fin liten samsung kamera =)
Den ska användas flitigt, har saknat en liten bra kamera att ta med mig ut när jag och lillan e på vift.

Nä nu ska jag ta och plocka undan tvätten och starta en ny maskin tvätt..

Ha det gott!                              

2 kommentarer:

  1. tack för dina peppande ord, känns som jag behöver höra sånt nu hela tiden! men det har varit bättre idag :) vi flyttar till pilängsrundeln! Absolut måste vi ses snart allihopa =) hoppas du slipper halsbrännan snart, jag hade också ganska mkt och blev av med den först efter jag fått henne:( ha d bra! kram

    SvaraRadera
  2. Hmm, fick inte fram min kommentar.. Skönt att allt är bra med er! Hoppas nu inte den lilla är så stor i magen som din barnmorska tror.. Spännande i morgon!! :)
    Kram

    SvaraRadera