onsdag 8 februari 2012

Hela nätter

Vilma tösen har sovit 3 hela nätter på rad nu, me so happy...
Hon har somnat runt 21,30-22,00 och vaknat vid 05-05,30 för lite mat  och mys en liten stund sen somnar hon om igen i 1-2 timmar =)
De tråkiga e nu att båda töserna e mega förkylda och för Vilmas del blir det att hon kräker ner sin mamma med en massa slem några gånger om dagen. Och Ronja hon säger jag mår inte riktigt bra mamma, tur jag kan stanna hemma och mysa med dig och Vilma.. 
Mina godingar <3


Igår fick Ronja sin nya säng som vi beställt från kungsängen hon var riktigt nöjd för där var bra studs i den hehe
Så nu ska vi montera ner den gamla och ställa i källaren tills det e dax att ta upp den till Vilma.


Idag skulle jag haft en dejt med grannen vi skulle gått på öppnaförskolan med småttingarna, men de fick jag ju ställa in pga sjuklingarna här hemma. Men jag hoppas vi kan ses nästa vecka och göra nått =)


Och vännen min ja du vet vem du är, jag tänker så på dig. Massor av kramar till dig! 


Nu ska jag mysa med Ronja lite Vilma hon somnade precis i sittern hehe


Ha det gott!
Titta en väska
 Nämen oj där var ju Ronja =)
 Charmtrollet Vilma =)

2 kommentarer:

  1. ja mina stackars töser här hemma......snööööörvel möts man av efter jobbet :)

    SvaraRadera
  2. <3 Hur e det med er där hemma? Fortfarande sjuka? Massa kramar <3

    SvaraRadera