torsdag 9 februari 2012

Snor

Fy vad jag tycker synd om Vilma, hon e riktigt förkyld.
Jag får amma henne oftare nu för hon orkar inte äta så mycket som hon brukar göra plus att hon kräks en massa slem :/
Tog näsfridan innan och fick ut en hel del snor. 


Ronja säger att hon känner sig lite bättre och de kan jag nog hålla med henne om för där e full fart i henne idag hehe
Igår satt hon mest i soffan med mig och Vilma och tittade på en massa filmer. Hon klagade även över ont i benen igår. Tror nästan hon hade lite växtvärk.
Jag kommer ihåg att jag hade det ofta när jag var liten och de gjorde så ont.


Nu snöar det ute men det kommer säkerligen inte lägga sig så att man hade kunnat ut och åka pulka med Ronja... 


Ronja vill ha lila matta på rummet för just nu e det hennes älsklingsfärg säger hon hehe
Hon fick en ny 90 säng i tisdags från kungsängar som vi hade beställt, tänkte se om där finns lila sängskydd och överkast att köpa då hade hon nog blivit glad..


Nu ska jag sätta mig och rita lite med Ronja.


Ha det gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar