måndag 13 februari 2012

Trött

Idag e jag riktigt trött, vet faktiskt inte varför för jag tycker jag har haft en bra natt med lillan. Hon somnade tidigt på kvällen sen vaknade hon halv 12 och fick mat, nästa gång var vid halv 5 sen gick vi upp vid 7 tiden. Men jag e helt off...


Idag har inte hänt så mycket mer än att min fina storasyster och hennes man kom ett tag och snackade skit. Var ju evigheter sen sist men nu e dom friska så nu kan vi träffas hihi.
Ronja har även varit ute på gården och lekt i snön, annars kör vi en massa rollspel här hemma och det ska ringas och skickas sms till varann hehe
Vi har tittat  film på Ronjas rum jag låg i sängen och Ronja satt i sin soffa =)
Vi har läst bok, bytat blöja på Vilma ett antal gånger då hon har haft en riktigt bajsdag =)
Och just nu ligger Vilma och somnar i babygymmet hehe


Jag gick igenom min gamla blogg igår, riktigt skoj att läsa om Ronja och jämföra Vilma med henne.
Så gott Vilma snarkar nu hihi...
Ronja hon var så liten och nätt och Vilma e en liten tjockis hihi


Nu ska jag och Ronja måla lite..


Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar